Hurtig levering, Sikker shopping(SSL)
Hurtig levering, Sikker shopping(SSL)
Cart 0

Refund policy

Handelsbetingelser/Info

Bestilling. Når du har afgivet en ordre, vil vores system automatisk sende dig en bindende bestillingsoversigt samt en faktura via e-mail.

Annullering af ordre. Ordrer, der endnu ikke er afsendt, kan annulleres ved at kontakte os.

OBS! Der vil blive opkrævet et gebyr fra PayPal for tilbage betaling af beløbet ved køb med kreditkort.

Priser. Alle angivne priser er i danske kroner.

Betaling for bestilte varer kan ske online enten ved betaling med kort eller ved brug af PayPal hvor du kan.

Disse oplysninger transmitteres krypteret mellem kunde og Webshop. PayPal er et anerkendt firma som du trygt kan brug. Eller du kan også bruge bankoverførelse. Ved betaling med Mobilpay - 6092 8650, - bruunsatelier@gmail.com

Fragt og levering. Forventet leveringstid er 3-5 hverdage. Bestilte produkter sendes som udgangspunkt samlet.

Leverancer til udlandet vedr. moms og told. Vær dog opmærksom på, at der i visse lande udenfor EU kan opkræves ekstra moms/told i modtagerlandet. Bruuns Atelier kan ikke gøres ansvarlig for dette. Vi anbefaler, at du undersøger toldregler i dit eget land, inden du handler.

OBS! Ved fortrydelse og returnering af varer udbetales ikke pengene men du vil modtage en tilgodeseddel/gavekort med beløbet.

Alder. Du skal være 18 år for at handle på hjemmeside.

 

Reklamation

Transportskade. Det er meget vigtigt, at du kontrollerer, at forsendelsen ikke er beskadiget ved modtagelse. Ved kvittering for modtagelse tilkendegiver du samtidigt, at varen var uden skader og mangler, og derved bortfalder vores forsikring på forsendelsen.

Hvis der er den mindste skade på emballagen, skal du på stedet gøre indsigelse overfor transportøren. Ved synlige fragtskader på emballagen skal du anmode transportøren om, at du undersøger forsendelsens indhold for fragtskader med det samme.

Hvis transportøren mod forventning ikke vil tillade det, kan du enden afvise forsendelsen eller notere "modtaget med forbehold for fejl og mangler" på fragtbrevet, hvis du vurderer at indholdet stadig kan være i god stand. Såfremt varen er beskadiget skal du kontakte os samme dag. - bruunsatelier@gmail.com/ 6092 8650

 

Fortrydelses/returret. Vi yder ifølge forbrugeraftalelovens § 17 en 14 dages fortrydelsesret på varer. Modtagne varer skal returneres i samme mængde. Varerne returneres sammen med følgesedlen.

Retur-/fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt, hvor du har modtaget varen skal være retur ved os inden 14 dage efter du har fortrudt dit købe. Varer kan returneres direkte til os.

Ved fortrydelse skal du selv afholde alle udgiften for forsendelse tilbage til os. Ved benyttelse af fortrydelsesretten lige efter du har bestilt på webshoppen kontakt os omgående så vil der ske en elektronisk tilbageførsel af pengene. Ved en elektronisk tilbageførelse kan der gå op til 5 dage før modtagelse.

Tilbagelevering sker for købers regning og risiko. Hvis varens værdi er forringet, fx skadet eller bærer præg af at have været brugt vil der laves en tilgodeseddel på et beløb svarende til varens salgsværdig. Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav, og vi afhenter ikke pakker, der er sendt uden omdeling.

Uafhentede ordre. Uafhentede ordre krediteres ikke for fragtudgiften. Har du opnået fri fragt på uafhentede ordre, vil din tilbagebetalingen være eksklusiv den reelle fragtudgift, samt ekspeditionsgebyr der dækker vores administrative udgifter, på kr. 79,00.

Ved bestilte varer som er special fremstillet efter kundens ønske gælder denne fortrydelsesret ikke. Ifølge forbrugeraftaleloven er der ikke fortrydelsesret på varer, der er fremstillet efter forbrugerens specifikationer, eller som har fået et tydeligt, personligt præg.

Reklamationsret. I overensstemmelse med købelovens regler ydes du som forbruger 24 måneders reklamationsret på alle varer. For varer med begrænset levetid er din reklamationsret dog begrænset til den holdbarhedsperiode, der er sædvanlig for den pågældende vare.

Opdager du en fejl eller mangel ved en købt vare, skal du snarest muligt og inden for rimelig tid kontakte Webshoppen og forklare, hvori fejlen eller manglen består. Webshop vil derefter håndtere din reklamation varen af en fejl eller mangel, vil vi søge at afhjælpe denne eller alternativt foretage om levering.

Ved bestilte varer som er special fremstillet efter kundens ønske gælder denne reklamationsret ikke da kunden godkender varer inden levering.